3 de juny 2008

Casualitats o causalitats

Quan era menut, una veïna tenia una gossa que es deia Diana. Ara que sóc un adult, els meus fills tenen una veïna que té una gossa que s’anomena Diana. La Diana que jo vaig conéixer quan era xicotet va ser assassinada amb verí per algun criminal que eixe dia estava avorrit. Mai vaig saber qui va ser, però tots sempre sospitàrem del mateix. El temps posa a cadascú al seu lloc.
Casualitat o causalitat? Difícil resposta. Seré sincer amb vosaltres i diré que no crec en les casualitats. Estic convençut que cada acte humà té la seua conseqüència i, per tant, res queda en mans de l’atzar.
Per això quan diem o fem alguna cosa hem de ser responsables amb les conseqüències que això pot generar. En poques paraules, que cadascú es fa càrrec del que fa i del que diu.
Quan vaig començar a escriure aquest bloc crec que vaig ser clar a ressaltar que no escric per a fer amics. Tampoc enemics.
Però sí, des del principi tinc una cosa totalment clara: em reafirme en tot el que dic i les conseqüències pel que dic no són una casualitat. És mes, no vull que siguen una casualitat perquè no crec en les casualitats.
Feia una setmana que no escrivia. He escoltat diverses opinions de gent també diversa: amics, familiars i coneguts.
A tots els done les gràcies. Als que em diuen que els agrada el que escric. Als que em diuen que vaja amb compte amb el que escric, als que no em diuen res però sé que em lligen, i als que em censuren perquè no s’enfade ningú.
Creieu-me: que hui em recorde de tots vosaltres no és una casualitat.

1 comentari:

Flor ha dit...

Creo que todos los que te leemos sabemos que no tenes GRISES, no hay medias tintas en tu vida. Si no fuera así, así como escribes no serías vos, tampoco te leeríamos, porque eso es lo que, por lo menos a mí, lo que me gusta de vos... que no tengas vueltas, que seas directo, sincero (aunque a veces duela) Los que no piensan así mejor perderlos, son mediocres. Los blogs fueron creados para ésto. El que quiere leer que lea y al que le gusta bien y al que no... que se aguante (y no lo lea más) Y es como vos decís bichito, no es una casualidad, es una causalidad. Te extrañooooo !!!
PD.: Yo no tenía ninguna vecina con una perra que se llame Diana. Mi perra cuando yo era peque se llamaba Diana (no es una CASUALIDAD?)